niedziela, 15 kwietnia 2012

Wielkanocne kartki

Bardzo lubię otrzymywać kartki i listy (oczywiście, gdy nie są rachunkami, wyciągami i innymi urzędowymi drukami od zawsze pamiętających instytucji). Z pisaniem jest gorzej, ale w myśl zasady „nic za nic” – piszę. Czasem nawet robię je ręcznie. Zrobiłam tak i w tym roku. Oto moje karteczki wielkanocne:



A że podobno kto daje ten dostaje, otrzymałam i ja kartki. Zobaczcie, jakie piękne!


Te zrobiła moja Koleżanka – Współautorka Radosnej.Twórczości.Własnej. Lubimy się bardzo, ale chyba nie aż tak, by słać do siebie po kilka kartek na jedne święta :)Zatem jak się pewnie domyślacie, te pochodzą z różnych lat naszego świątecznego wymieniania życzeń.

Te piękne karteczki nie tylko są dla mnie miłym prezentem, ale i ozdobą świątecznych dni.

1 komentarz:

Dziękujemy za wizytę na naszym blogu i pozostawiony komentarz:)