niedziela, 8 stycznia 2012

"Ciasteczko- Literaki" - gra świąteczna

w tym roku byłam chyba wybitnie grzeczna, bo dostałam od Mikołaja grę "Ciasteczko- Literaki". To pomysł autorski współtwórczyni tego bloga. Mam nadzieję, że nie będzie miała mi za złe, że pozwoliłam sobie na podzielenie się tym prezentem z Wami:)

"Ciasteczko-Literaki" to nic innego jak mini Literaki czy mini Scrabble wzbogacone o hasło.


Każda literka to pierniczkowa gwiazdka, która została pieczołowicie opakowana.


I oczywiście jak na każdą porządną grę przystało była również instrukcja. A jakże!!!


Hasła jakie wyszło nie zdradzę! Powiem tylko, że granie w "Ciasteczko-Literaki" to czysta przyjemność. No i później pochłanianie tych przepysznych pierniczków to niebo w gębie :)

ps. Bardzo Ci dziękuję !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wizytę na naszym blogu i pozostawiony komentarz:)