poniedziałek, 9 stycznia 2012

Boże Narodzenie – kartki ręcznie robione cz. III

Zemsty bywają różne nawet i słodkie podobno, ale nie o zemstę mi chodzi. Chodzi mi tylko oto, by pokazać Wam, jakie piękne kartki otrzymuję. W tym roku otrzymałam jedną z umieszczonych wcześniej przez moją Współblogowiczkę. Nie zdradzę, którą. Te, które zaraz zobaczycie też są wykonane przez nią w minionych latach. Jak widać są nie tylko piękne, ale i wytrzymałe. Stały się elementem mojej świątecznej dekoracji i... początkiem kolekcji(?)
Mam też wersję Wielkanocną (mam, mam!), ale ją ujawnię w odpowiednim czasie. No chyba, że Autorka jakoś mi to uniemożliwi. Chociaż liczę na wyrozumiałość z jej strony! :)










PS. Jak widzicie chronologia nie jest moją mocną stroną, bo kartki od kartek dzielą aż 2 posty. No, ale cóż chyba nie oto nam chodziło by było po kolei, tylko by było. A odnalezienie tematów ułatwią etykiety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wizytę na naszym blogu i pozostawiony komentarz:)