czwartek, 11 października 2012

Etui na bilet czyli pomysł na ozdobne opakowanie

Obdarowując kogoś zawsze zastanawiam się co sprawiłoby mu przyjemność. Tym razem obdarowaną osobą była miłośniczka muzyki przeróżnej, dlatego bilety do filharmonii wydały mi się dobrym pomysłem (jak się później okazało, dobrze mi się wydawało). Ale żeby nie było tak normalnie czyli z kopertką wytężyłam swą wyobraźnię, znalazłam kartonik, wstążeczkę oraz nożyczki mniej i bardziej kreatywne i wyszło... No właśnie...  Nie wiem czy można to nazwać teczką czy etui czy jakimś ozdobnym owijaczem biletowym, w każdym razie w ferworze przygotowań przedurodzinowych nie zrobiłam mu zdjęcia otwartego. Dlatego zdjęcie będzie tylko zewnętrznej powłoki owego ozdobnego opakowania:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wizytę na naszym blogu i pozostawiony komentarz:)