sobota, 13 października 2012

30 Rocznica Ślubu (Perłowa Rocznica)

 Zostałam zaproszona na świętowanie 30 rocznicy ślubu. Chciałam podkreślić wyjątkowość tej okazji i od razu pomyślałam o zrobieniu kartki. Długo zastanawiałam się jak ma ona wyglądać... do samego końca nie byłam pewna... Suma summarum prezentowała się tak:

Przyznam się, że po raz pierwszy zdecydowałam się na własnoręczne wykonanie kwiatków, a nie korzystanie z gotowych elementów.  Kwiatki wykonałam z papieru. Okazało się, że to wcale nie jest takie trudne. Perełki to moja bransoletka, bo tylko te perełki pasowały- żadne inne !!! 

Podarowałam także wino. Perłowe Państwo zadeklarowało, że zabierze je ze sobą na perłowy wyjazd rocznicowy :) 
 (Butelka została zachowana w perłowej tonacji. Myślę, że to bardzo szybki sposób na zapakowanie butelki alkoholu, a dzięki temu nabiera ona zupełnie innego charakteru)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wizytę na naszym blogu i pozostawiony komentarz:)