piątek, 15 czerwca 2012

Nie samym sportem człowiek żyje

Nie samym sportem człowiek żyje, zwłaszcza taki człowiek, który "uprawia go" oglądając mecze reprezentacji podczas Euro i czasem jakieś transmisje z olimpiad. Może to i niezbyt często, ale jeśli już to zawsze całym sercem, a czasem i gardłem. Znam np. kilka okrzyków okolicznościowych, które stosuję: "gol!!", "jeszcze jeden!!", "dalej, dalej!!" i "co za frajer!!". Czy to już czynne uprawianie sportu?

Mimo wszystko znacznie bardziej odpowiada mi czynne oddawanie się lekturze. Uwielbiam książki czytać, oglądać, słuchać a nawet wąchać. Lubię też mieć jakąś fajną zakładkę. Czasem jest to jakaś kupna, czasem podarowana, czasem bywa nią kartka pocztowa od sympatycznej osoby, albo kartka z kalendarza. Dziś jednak pokarzę Wam moją najnowszą, własnoręcznie zrobioną. Motto na niej znalazłam właśnie w kalendarzu i pozwoliłam sobie umieścić je na zakładce.
Oto efekt mojej pracy...




 ... i jeszcze kilka ujęć z książkami...




... teraz pozostaje mi tylko przyjemność czytania i zakładania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wizytę na naszym blogu i pozostawiony komentarz:)