poniedziałek, 21 stycznia 2013

Sikorkowy Dzień Babci

Albo ja się zrobiłam bardziej wybredna, albo kartki proponowane w sklepach na Dzień Babci (i nie tylko) stały się bardziej koszmarne niż zwykle. Oczywiście możliwa jest również opcja jedna i druga jednocześnie. W każdym razie postanowiłam w tym roku podarować mojej wyjątkowej Babci wyjątkową kartkę. Nie żebym swoje "dzieło" jakoś wysoko oceniała pod względem artystycznym, chodzi mi raczej o wyjątkowość w sensie niepowtarzalności. No i dodatku emocjonalnego. Jeszcze kartka nie doszła do Adresatki, ale mam nadzieję, że jej się spodoba.

Zastanawiałam się co ma być na tej kartce. W końcu to Dzień Babci - poważna sprawa ;)
Kwiatki?
Banał.
Serduszka, motylki i słoneczka?
No cóż chyba obie wyrosłyśmy już z laurek w ten deseń.
Myślałam...
Myślałam...
Prawie jak Kubuś Puchatek nad pustą baryłką po miodzie.
Aż wreszcie... przyleciała do mnie wena. No może nie dosłownie, ale gapiąc się w okno, na ruch w karmniku olśniło mnie nagle. Przecież Babcia bardzo lubi sikorki. No to niech ma jedną ode mnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wizytę na naszym blogu i pozostawiony komentarz:)