czwartek, 24 maja 2012

18 lat...

18 lat - kiedy to było? Chyba jakieś sto lat temu :)
Niemniej jednak za cel postawiłam sobie zrobienie prezentu na 18-stkę, który trafił już do rąk jubilatki.  Muszę przyznać, że pomysłów było wiele.Ostatecznie postawiłam na urodzinową kartkę, drzewko szczęścia i taką oto koszulkę na ramiączkach.



Przepraszam za jakość zdjęć. Niestety miałam wybór zrobić takie, bądź nie mieć zdjęcia w ogóle...

To moje pierwsze kroki stawiane w odbijaniu wzorów na tkaninie. Powiem wam, że technika ta bardzo mnie wciągnęła, a  wyobraźnia puściła wodze fantazji. Mam nadzieję, że uda mi się sukcesywnie zrealizować wszystkie pomysły. :)

W najblizszym czasie postaram się także pokazać pozostałe części prezentu.:)





1 komentarz:

  1. No Koleżanko 18+, widzę, że to do Ciebie świat należy! Świetny pomysł i wykonanie. Czekam na ciąg dalszy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wizytę na naszym blogu i pozostawiony komentarz:)