wtorek, 1 kwietnia 2014

1 kwietnia -imieniny Grażyny


Wczoraj wieczorem miałam ręce pełne roboty, otrzymałam zlecenie na wykonanie "czegoś" gdzie będzie można włożyć kilka banknotów, a nie będzie to zwykła koperta.Czas na realizację- jeden wieczór. Tym razem skorzystałam z pomysłu Joasi na butelkowe życzenia. Już od dawna baaardzo podobało mi się takie rozwiązanie, a teraz był pretekst, by je zrealizować :)

U mnie wersja imieninowa-"Grażynówka", dlatego mogłam sobie pozwolić na wyższe % .




Postanowiłam również że tył butelki będzie nawiązywał do imienia solenizantki.


A tak prezentuje się karteczka "Grażynówka" po jej rozłożeniu.


Powiem szczerze, że bardzo spodobało mi się robienie takich butelkowych życzeń i myślę, że jeszcze nie raz pokuszę się o ich zrobienie. Tym bardziej, że w głowie zrodziły się nowe opcje i kształty butelek - w zalezności od upodobań obdarowywanego :)



1 komentarz:

  1. Fajna buteleczke stworzyłaś :) Z pewnościa "grażynówka" smakowała solenizantce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wizytę na naszym blogu i pozostawiony komentarz:)